Tiffany Alvord

zondag 16 oktober 2011 |

Ze kan heel goed zingen en dat laat ze zien op Youtube: Het achttienjarige meisje Tiffany Alvord. Ken jij haar al? Nee? Dan moet je deze filmpjes echt even bekijken!

Tiffany Alvord zingt niet altijd alleen, maar ook met anderen. Zie deze: Ze zong met Megan & Liz Lady Gaga's hit 'Born This Way'. Het klinkt supermooi samen. Ze heeft ook 'Next 2 You' gezongen, van Justin Bieber en Chris Brown. Die zong ze met twee andere jongens. Ik ontdekte het filmpje net pas. Ik vind het liedje heel erg leuk, maar eigenlijk vind ik 'm door hun gezongen nog leuker.



Maar Tiffany Alvord zingt ook veel alleen. Deze liedjes zijn echt heel mooi gezongen...



Wil je meer liedjes van Tiffany horen? Tiffany heeft nog veel meer liedjes op haar Youtube-kanaal.

Love, Luna

PS: Nog 16 volgers en dan heb ik er 100! Help jij me?

8 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥