het Tikibad gecheckt

donderdag 20 oktober 2011 |

Mijn vakantie is druk. Daarom post ik wat minder. Gisteren zijn wij naar het Tikibad geweest, het grote zwembad in het pretpark Duinrell met superveel glijbanen, en daar zijn we best wel lang gebleven. Dit vonden mijn zusjes en ik van het Tikibad...

Wat was de leukste glijbaan?
J (9 jaar): De Cycloon, omdat hij heel snel ging!
I (7 jaar): De Moonlight & Starfright, hij was lekker donker en je ging steeds alle kanten op!
Ik: De Pelikaanduik was wel cool, een soort van vrije val.

En de minst leuke?
J: De Lazy River, die was gewoon een beetje saai.
I: De Canonball, die duurde maar twee seconden!
Ik: De Canonball, kort en saai.


Cycloon

Hoe zit het met de drukte en de lange rijen?
J: Er waren vooral lange rijen bij de populaire glijbanen, zoals de Cycloon. Maar verder viel het wel mee.
I: Alleen bij sommige glijbanen waren de rijen lang, in het bad was het verder niet zo druk.
Ik: Bij sommige glijbanen waren lange rijen, maar je was er toch sneller dan je dacht.

Hoe was het eten en drinken?
J: Lekker! Niks op aan te merken.
I: Ik vond het niet zo geweldig...
Ik: Ik had friet, en het was eigenlijk niet zo lekker. Maar ik had ook cola, haha, en die was wel lekker!


Pelikaanduik

Cijfer?
J: 10! Het is anders dan een normaal zwembad, er zijn zoveel glijbanen!
I: Ook een 10, het was heel leuk en vooral de glijbanen.
Ik: Zelf geef ik het een 9.

Voor wie raad je het aan om er heen te gaan?
J: Mensen met lef, je moet wel lef hebben voor de enge glijbanen.
I: Voor de durfals.
Ik: Het is voor iedereen leuk, maar voor de mensen die langer zijn dan 1.50 meter is het het leukst, die mogen overal in. En je moet inderdaad ook een beetje durven!

Dit zijn de glijbanen!
Cycloon - Je gaat in een glijbaan, je gaat razendsnel en je beland in een grote trechter. Je gaat rond, rond, heel hard en dan beland je in het gat in het midden! Eeeeng!
Canonball - Een korte rode glijbaan.
Pelikaanduik - Een soort vrije val, heel stijl!
Moonlight & Starfright - Twee donkere glijbanen. Scherpe bochten, lichtjes en water dat naar beneden komt, heel erg leuk!
Blits & Flits - Twee hele enge glijbanen die beide steil naar beneden gaan.
Family Slide & Super Slide - Gewoon twee rustige glijbanen waar ook gerust kleine kinderen op kunnen.
X-streme - Een steile glijbaan. Je gaat erin staan, op een plankje, en het plankje schiet weg zodat je razendsnel naar beneden glijdt!
Tyfoon - Een snelle glijbaan die veel rondjes gaat.
Lazy River - Als je even klaar bent met alle heftige glijbanen, kun je even lekker dobberen in de Lazy River.


Moonlight & Starfright

Ben jij hier wel eens geweest?

xoxo, Luna
(Oh, trouwens, stemmen jullie even op de nieuwe poll?)

Bron foto's: Duinrell Tikibad

10 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Nee, ik durfde er nooit in:)
    maar wel leuk
    elkaar volgen?
    liefs Roos

    www.themostbeautifulblogintheworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha super leuk! ik wil er nog altijd heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ik ben er nog nooit geweest.. wel in duinrell maar niet in het tikibad.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt mij echt heel gaaf :') Ik volg je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan zo, met de meningen van je zusjes en jijzelf! Ik ben er zelf ook een paar keer geweest, maar dat is alweer heel lang geleden...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er nog nooit geweest, maar wil er graag een keer heen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja! Tuurlijk mag je dat ook een keer doen! Ik ben benieuwd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke post:)
    Ik ben er wel is geweest maar dat is al een hele tijd geleden:P

    BeantwoordenVerwijderen