Blackberry's

maandag 12 september 2011 |

Waarom, waarom vind iedereen ze zo leuk? Ik begrijp er niet zoveel van...
Ik vind ze zelf een beetje onhandig. Klein en priegelig, vond ik ze toen ik de Blackberry van mijn buurmeisje uitprobeerde. Ik kon er niet echt goed op typen en zo, mijn buurmeisje wel. Misschien heb je dat als je 'm wat langer hebt. Maar ik kon er totaal niet mee omgaan.

Wat is er leuk aan een Blackberry? Oké, je kan wel pingen en WhatsAppen, maar dat is het enige dat anders is toch? Ikzelf heb een iPod Touch, geen mobiel nee. Dat vind ik ook niet nodig. Ik ben pas 11 en zou niet weten wie ik moet bellen als ik een mobiel heb. Toch krijg ik er één, begin oktober! De oude iPhone van mijn tante. Ik vind het hartstikke leuk dat ik 'm krijg, maar vooral omdat er een camera in zit en echt niet omdat ik ermee zou kunnen bellen en sms'en.

Hier wat Blackberry pic's..










Wat voor mobiel heb jij? Ook een Blackberry?
Liefs, Luna

7 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ze zien er wel leuk uit, maar ik ben zelf net zo blij met mijn Nokia E72 ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen verstand van BB's maar een iphone lijkt me leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wel een blackberry, maar niet omdat ik moet meedoen aan de rage ofzo. Daar kan ik niet tegen haha.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb wel een blackberry. Maar ik probeer er niet cool mee te zijn. Ze zijn handig en mooi, dus ik vind het allemaal prima.

    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb een oude samsung telefoon hihih

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik had een bb maar die is kapot!
    nu heb ik en samssung chat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb sinds kort ook een blackberry :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen