Dreams

donderdag 26 mei 2011 |



Nachtmerries, voorspellende dromen, lucide dromen, dagdromen, verwerkingsdromen... Er zijn verschillende soorten dromen. Je droomt 4x per nacht. Dat heb je alleen niet door. Je onthoudt er vast wel eens één, maar niet vaak. Wil jij je dromen beter kunnen onthouden? Dit zijn een paar tips!

Lees over dromen in boeken of op internet. Als je meer leest over dromen of er iets over opzoekt op internet, zou je je droom beter kunnen onthouden.

Blijf tegen jezelf zeggen, voordat je gaat slapen: "Ik ga mijn droom onthouden. Ik ga mijn droom onthouden!" :) En dan ga je 'm misschien ook wel onthouden.

Koop een wekker. Heb je er al één? Zet 'm aan! Door een wekker wordt je snel wakker en kun je je droom beter onthouden. Als je langzaam wakker wordt, verdwijnt de droom uit je hoofd...

Als je deze dingen hebt uitgevoerd, zul je misschien je dromen beter onthouden. Wat kun je doen met je dromen? Je kan ze in een dromenboekje schrijven. Gewoon een schriftje pakken en daar inschrijven wat voor droom je hebt gehad. Dat is superleuk! Wil je weten wat je droom nou betekend? Http://droominfo.nl is een leuke site waar je kunt opzoeken wat je droom betekend. Het wordt een beetje ingewikkeld omschreven, maar het is echt leuk om te weten!

Heb jij je droom opgezocht? Vertel me wat ie betekend!

Liefs, Luna

4 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik vergeet dromen best wel vaak, alleen echt rare dromen blijven hangen, haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik onthoud echt bijna nooit mijn dromen echt jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn zusje droomde vannacht dat ik 60 punten kreeg voor een toets.Vandaag kreeg ik mijn toets terug en ik had echt 60 punten!!!

    BeantwoordenVerwijderen